Bestuur Stichting O.P.E.T.

Paul van Rijn

Voorzitter (dagelijks bestuur)

Willeke Wisselink

: Penningmeester (dagelijks bestuur)

Paul van Rijn

: Secretariaat (dagelijks bestuur)

Beroepscode Stichting O.P.E.T.

Algemene doelstelling (bestuur) stichting OPET

1. De stichting, c.q. het bestuur, heeft in zijn bestuursvergadering van mei 2011 jl. de intentie uitgesproken over de uitvoering en de invulling van de bestuurstaken.
  2. Het bestuur stelt zich ten doel: in deze te willen faciliteren, initiëren, adviseren en ondersteunen t.b.v. de aangesloten therapeuten.
  3. Daarnaast, voor praktijkhoudende therapeuten, te bemiddelen (klachtenrecht) tussen cliënt en therapeut.
  4. We willen de bestuursfuncties en -taken uitvoeren vanuit de uitgangspunten die we ook als leidraad hebben voor de invulling van de studie/ themadagen.
  5. Dit betekent dat we, als bestuur, de stichting OPET uit willen bouwen vanuit de basisprincipes: Educatie , Uitwisseling en Ontmoeting.

Stichting Organisatie Psycho-Energetische Therapie (O.P.E.T.), gevestigd te gemeente Bronckhorst, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacy disclaimer. Contactgegevens: www.stichtingopet.nl, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..